Ford

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Ford Focus C-Max ) Sprzeglo w C-maxie



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FORD Forum Strona Główna -> ( Ford Focus C-Max ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamB32

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sulechow
Posiadane auto: Ford Focus C-Max 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 22 Paź 2010, 20:45
Temat postu:

Sprzeglo w C-maxie


Witam Smile Odrazu zaznacze ze jestem zielony w sprawach samochodowych wiec dlatego zwracam sie do was... Otoz jadac dzisiaj swoim C-Maxem z 2004 roku odnosilem wrazenie ze cos dziwnego stalo sie z moim sprzeglem... wydaje mi sie ze ono prawie w ogole nie lapie... Kiedy je wcisne do podlogi i pozniej prubuje ruszyc dodajac gazu... sprzeglo zalapuje prawie przy tym jak jest juz przeze mnie nie wcisniete... co wydaje mi sie dosc dziwne... nigdy wczesniej nie mialem takiego problemu wiec nie wiem czy to tylko takie wrazenie czy poprostu sie cos z nim stalo... no a przede wszystkim jak to naprawic... czy potrzebny jest mechanik... czy to jakas linka sie poluzowala... no i przede wszystkim czy w ogole moge tak jezdzic... a moze niezwloczne jest zgloszenie sie do jakiejs mechaniki pojazdowej... prosze o pomoc i wasze porady...
Powrót do góry
gadu-gadu
krzysztof.komorowski1

Auto Maniak



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 2814
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świdnik/Mulheim an der Ruhr
Posiadane auto: scenic 1,9dci\\\'02 102KM/scenic 1,9dci\\\'07 131KM, Megane 1.6 16v \'04
Piwa: 142/20
Wysłany: Pią 22 Paź 2010, 21:55
Temat postu:

Re: ( Ford Focus C-Max ) Sprzeglo w C-maxie


Jedż do mechanika.
Powrót do góry
AdamB32

Czytelnik



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 4