Problem z paliwem, pompą, zapowietrzaniem, podstawą filtra ?
Witam.
Mam mega problem :/ podczas jazdy zgasło mi auto. Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły 3błędy od pompy wtryskowej. Wyjąłem pompe, wysłałem do regeneracji do tej firmy http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-ford-transit-0470004004-okazja-i4793363268.html Po włożeniu zregenerowanej pompy auto jeździło 1,5tyg i szarpnęło 2 razy podczas jazdy po kolejnym kilometrze zgasło. Oczywiście wymieniłem filtry, rozrząd itd wcześniej ale auto nie chciało zasysać paliwa. Z kanistra na plak odpaliłem i auto chodziło jakis czas. Później po wyjechaniu auto zgasło. Okazało sie że jechał i działał póki było paliwo w filtrze ropy. Pompa podobno miała tak małe ciśnienie że nie dała rady przebić wtrysków... Zregenerowana?! troche dziwne... Pompa pojechała na gwarancje. Normalnym jest że nikt nie kupuje transita żeby ładnie wygłądał pod blokiem... Musze wypożyczać auto bo robota nie poczeka. Kupiłem kolejną pompę od tranzit'a anglika. Zakodowałem pompe, odpaliłem i znów auto pracuje, jeździ ale nie zasysa paliwa z baka! Jedzie póki ma paliwo w filtrze a później znów zdechł. Co może być tego przyczyną? wadliwa podstawa filtra? Filtr ropy wymieniam 2x w roku! Już nie wiem co robić! Auto mam prawie 4lata i nigdy nie było z nim problemów. Dbam o auto! Pomóżcie !!!
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 2011 Skąd jesteś (miejscowość / region): Brzozów Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
Wysłany: Pią 21 Lis 2014, 10:02
Temat postu:
Re: ( Ford Transit ) Problem z paliwem, pompą, zapowietrzaniem, podstawą filtra ?
Ty nie masz czasem jeszcze i elektrycznej pompy w baku, która siadła ? Objawy na to wskazują (sprawdź nie jestem pewien)
Pozdrawiam _________________ Pomogłem - napisz na koniec jak rozwiązałeś problem.
Re: ( Ford Transit ) Problem z paliwem, pompą, zapowietrzaniem, podstawą filtra ?
pompa to vp30 bosch i w moim silniku nie ma dodatkowej pompy elektronicznej w baku a raczej w podstawie filtra. Znalazlem juz nieszczelność i załatałem. Tymczasem walczę ze świecą żarową cały czas cos... jak ne urok to sraczka :/ wykręciłem świece a sama końcówka czyli tzw. żarnik został w glowicy... Żarnik jest z innego materiału i nawet magnes nie chce sie go trzymać więc pozostaje rozwiertaki bądź wbicie dziada do cylindra i później próbowanie wyciągnąć przez wtrysk. Dobrze że chociaz wszystko od przodu jest a nie jak w 2,4l że miejsca nie ma jak podejść...
Dołączył: 17 Maj 2020 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Krefeld Posiadane auto: Ford Transit Custom ,2.2 TDCI 155KM 2013 rok
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 17 Maj 2020, 12:29
Temat postu:
Problem z paliwem, pompą, zapowietrzaniem, podstawą filtra ?
Witam panowie. Mam podobny problem jak bogo1984. To już piąty raz jak w czasie jazdy do pracy mój ford wywala napis Awaria Silnika natychmiastowy serwis. Spadają obroty, auto zwalnia gaśnie. Podczas próby ponownego odpalenia rozrusznik kręci ale Auto nie odpala. Już piąty raz mnie chorowali. Po podłączeniu do komputera wykazało problem z czujnikiem pompy paliwowej w baku. Mechanik wyjął pompę paliwa z Baku sprawdził wszystko działa czujnik też jest dobry. Bak jest cały czysty nie ma żadnych zabrudzeń. A więc na nowo złożył skasował błędy i działa. Za trzy dni znowu ten sam problem. Muszę dodać że jak skasuje się błędy Auto od razu odpala i mogę dalej jeździć jeden dzień lub dwa i znowu to się dzieje. Dodam że nie zawsze słychać pompę paliwowa podczas przekręcania stacyjki. Czy może za mało podaje paliwa na filtr albo problem z elektryko. Dodam że regulator ciśnienia i filtr paliwa są wymienione i dalej to się dzieje. Panowie jeszcze nie chce go malować na zielono a więc potrzebuję pomocy. Dane auta to Ford Transit Custom, 2.2DTCi Kat , 155KM, 2013rok, przejechane około 250tyś.
Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań Posiadane auto: Ford transit MK8
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 09 Cze 2020, 10:29
Temat postu:
Re: Problem z paliwem, pompą, zapowietrzaniem, podstawą filtra ?
Bummm napisał:
Witam panowie. Mam podobny problem jak bogo1984. To już piąty raz jak w czasie jazdy do pracy mój ford wywala napis Awaria Silnika natychmiastowy serwis. Spadają obroty, auto zwalnia gaśnie. Podczas próby ponownego odpalenia rozrusznik kręci ale Auto nie odpala. Już piąty raz mnie chorowali. Po podłączeniu do komputera wykazało problem z czujnikiem pompy paliwowej w baku. Mechanik wyjął pompę paliwa z Baku sprawdził wszystko działa czujnik też jest dobry. Bak jest cały czysty nie ma żadnych zabrudzeń. A więc na nowo złożył skasował błędy i działa. Za trzy dni znowu ten sam problem. Muszę dodać że jak skasuje się błędy Auto od razu odpala i mogę dalej jeździć jeden dzień lub dwa i znowu to się dzieje. Dodam że nie zawsze słychać pompę paliwowa podczas przekręcania stacyjki. Czy może za mało podaje paliwa na filtr albo problem z elektryko. Dodam że regulator ciśnienia i filtr paliwa są wymienione i dalej to się dzieje. Panowie jeszcze nie chce go malować na zielono a więc potrzebuję pomocy. Dane auta to Ford Transit Custom, 2.2DTCi Kat , 155KM, 2013rok, przejechane około 250tyś.
Mam ten sam problem z fort transit 2014 r. 2,2 125 KM.
Wstępna diagnoza padłą na pompę w zbiorniku którą wymieniłem i nic to nie dało.
Pomoże ktoś ??
Dołączył: 17 Maj 2020 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Krefeld Posiadane auto: Ford Transit Custom ,2.2 TDCI 155KM 2013 rok
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 10 Cze 2020, 06:12
Temat postu:
Problem z paliwem, pompą, zapowietrzaniem, podstawą filtra
Witam. Ja spróbowałem tego i jak narazie jest Ok. Odetnij wszystkie wtyczki od bezpieczników pod kierownicą i po wpina je na nowo. Przy okazji posprawdzaj czy czasem któryś z Kabli nie jest luźny i wszystkie przeczyści
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Ford Transit ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.