Witam,
Poszukuje literatury w stylu "Sam naprawiam", mógłby ktoś podrzucić jakiś link.
Aktualnie mam problem z hamulcami przednimi, żeliwny element z tłokami ktore dociskają klocki do tarcz jest mocowany na ruchomych śrubach, niestety u mnie 3 są zblokowane na maksymalnym wysunięciu, założenie nowych klocków jest w zasadzie niemożliwe bo w takim przypadku zewnętrzne klocki minimalnie, jednak ciągle trą o tarczę.
Nie wiem czy to jest element rozbieralny czy nie, nie chcę narobić większych szkód próbując ruszyć te śruby przed konsultacją.
Proszę o podpowiedź.
Z góry dziekuję i pozdrawiam.
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 928 Skąd jesteś (miejscowość / region): Piła Posiadane auto: Honda CBR 1100XX Super Blackbird1100. Vectra C 1.9 150 KM
Piwa: 41/17
Wysłany: Sro 02 Gru 2009, 18:24
Temat postu:
Re: ( Ford Maverick ) Literatura
Cześć
Myślę że tu niema problemu wjększego jeżeli minimalnie nowe klocki ocierają o tarczę to raczej normalne zjawisko, i po przejechaniu paru kilometrów one się ułożą i dotrą. Niebardzo rozumiem dlaczego chcesz odkręcić zacisk jeżeli gumy na tłoczkach są całe i ogólnie wszystko gra.
regards _________________
Tylko z jednej strony udało mi się założyć dwa nowe klocki (z tej gdzie jedno miejsce w które wkręca się śrubę mocowania zacisku jest rochome na sprężynce tak jak być powinno, drugi punkt dla drugiej śruby niestety jest nieruchomy, ale udało się wcisnąć oba klocki), niestety zewnętrzny klocek trze o tarczę (tarcza się grzeje, powyżej 50 km/h już mocno ściąga na tą stronę).
Na drugim kole w ogóle nie udało się wcisnąć dwóch nowych klocków bo oba miejsca mocowania zacisku są nieruchome, włożyłem nowy od wewnatrz i stary od zewnątrz.
Rzecz polega na tym aby wszystkie cztery miejsca mocowania zacisków były ruchome (tak być powinno).
Nie chcę walić młotem (żeliwo) zanim ktoś mi nie podpowie jak się do tego zabrać.
Jakoś przecież się demontuje to miejsce, jest tam uszczelka, prawdopodobnie jakiś płyn w środku.
Nie moge znaleść żadnej literatury na temat Maverick'a.
Jeszcze raz prosze o pomoc.
Z góry dziękuję.
Czyli są najzwyczajniej zapieczone.Zastosuj jakiś płyn penetrujący-coś w stylu WD-40. _________________ My "Fordziarze" musimy się trzymać razem i sobie pomagać!!!!!
Kolega torro 73 ma racje przez gumki które sa na tych srubach najprawdopodobniej dostała sie woda zardzewiało i sie zapiekło . Miałem taki przypadek wyjałem cały element zapusciłem WD-40 i zostawiłem na cała noc rano wyjałem sruby wyczysciłem załozyłem nowe gumki i hamulce jak tralala. Kolego torro jakiego posiadasz mavericka diesla czy benz?
oki16m posiadane prze zemnie auto to Ford Escort 1.8TDI.Ale zasada działania hamulców w każdym aucie jest bardzo zbliżona. _________________ My "Fordziarze" musimy się trzymać razem i sobie pomagać!!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Ford Maverick ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.